Sunday, September 24, 2006

Barbaros Şansal


Ben zaten top’um !

Terzi yamağı Barbaros Şansal’dan ilginç açıklama: Ben çiçek çocuğuyum, gey`im, geyikim..

Modacı Yıldırım Mayruk`un terzi yamağı` Barbaros Şansal, 3 Şubat`ta ekrana gelecek `Toplu İğne` isimli programı öncesi Şamdan Plus`a konuştu: "Toplu İğne adını gören herkes beni top olmakla suçlayacak ama ben zaten top`um! En tepedeyim". Pek çokları tarafından `deliyi oynayan bir strateji ustası` olarak tanımlanan Barbaros Şansal, Şamdan Plus`a verdiği röportajda, hem kendisini hem de 3 Şubat`ta Habertürk ekranlarına gelecek `Toplu İğne` isimli programını anlattı.

Kendisini `devrimci` olarak tanımlayan Şansal, TV programı bitene kadar kimseye röportaj vermeyeceğini de vurgulayarak, bakın neler söyledi: CANIM BÖYLE İSTEDİ* Canım sıkıldı; şımarıklık yapıyorum ve programcı olmak istiyorum. Canım istedi; yıldız olmak istiyorum. Canım istedi; kullanıyorum hayatı. Aslında ben kendi belgeselimi yapıyorum. Ölmek üzere olan gariban bir çocuk, terzi yamağı, hayatından kesitler sunuyor.

* Bilgiyi paraya çevirmeyi öğrenmen gerekiyor.
Ben 50 yaşıma kadar bunu öğrenemediğim için hep maddi sıkıntı çektim. Allah kimseyi attan indirip eşeğe bindirmesin derler, eşekten düşüp karpuza dönersin.* Türkiye`de şöhret olmak istiyorsan iki yolu vardır: Eğer moda dünyasındaysan Yıldırım Mayruk`a bulaşman lazım. Barbaros`a bulaşılmaz. Ben olsam bulaşmam... Onu geçin. Ha, sinema, müzik gibi, hani o içki masalarına şarkı söyleyen kadınlar erkekler gibi olmak istiyorsan da Hülya Avşar`a bulaşman gerekiyor.* Ben Yıldırım Mayruk`a bulaşmadım; birlikte yaşadım, birlikte çalıştım, birlikte istihdam yarattım... KDV ödüyorum... O da bana bulaştı ama yani... O da beni bulaştırdı. Yani vesile oldu. Asıl suçlu o! Yani beni yaratan, keşfeden, kendi kaybettiği özgürlüklerini bana armağan eden bir usta var hayatımda.

* Böyle ustalar yetişmiyor. Bende nerede onun yeteneği, onun ustalığı, onun sebatı. Ben çünkü daha böyle "Arım, balım, peteğim" olmalıyım. Daha bahar dalıyım, daha çiçek çocuğuyum, daha renkliyim, gökkuşağıyım, gay`im, geyikim filan... Ben daha böyle satıhta, sığ bir zeytinyağıyım...

AİLEMDE BİR BOK VAR* Derinden derine konuşuyor olmam; çift cinsiyetli kimlik, çift cinsiyetli zeka, çatışan id ve egodan kaynaklanıyor. Belki genetik olarak kromozomlardan gelen bir manyaklık var! Bilmiyorum ama var; bir bok, bir arıza var...

* Sekste yaratıcı değil bu ülke! O yüzden de hiçbir şeyde yaratıcı değil. Yani dehalar, düşünceler insanlarla yaratılır. İnsanları yaratan da sekstir. Gerçekten aşk evliliği, aşk meyvası denen şey ise farklı. Ben aşk meyvasıyım mesela.

No comments: